17 februari 2011

Inga bilder

Jag vet att jag sade att ni skulle få se bilder på min nya frisyr ikväll men jag orkar inte lägga in dem nu. Jag lovar att göra det imorgon bitti istället. Ni kommer även då att få se bilder på kläderna som kom från H&M. Allt utom mina jeansleggings passade så ska skicka tillbaka de så jag kan få hem en ny storlek. 


Har varit en bra dag på praktiken idag. Gjorde en liten aktivitet med några barn i eftermiddags och det gick ganska bra, de hade lite svårt att sitta stilla emellanåt hehe. Sista dagen där imorgon. Känns både skönt och konstigt. Fyra veckor är en lång tid och det har ju blivit min vardag att vara där men samtidigt ska det bli härligt att börja jobba på riktigt istället. 


Är så trött nu ikväll så jag blir nog inte uppe så länge till tror jag. Vi hörs imorgon bitti i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar