23 februari 2011

Ny dag och...

nya tag. Idag är det onsdag och tredje dagen på jobbet. Idag är det tänkt att jag ska ta med de stora barnen ut på gården. Jag hoppas verkligen att inte alla de barnen är där för det är 11 stycken och gården är verkligen stor. Där är kullar och en massa buskar. Perfekt att gömma sig i. Det ska säkert gå bra hoppas jag. 

En sak som är skittråkig det är att jag måste vara tjänstledig på fredag för att kunna åka till min praktik och få mitt omdöme. Varför kan hon inte bara skicka det till mig istället? Hon vet ju om att jag jobbar. Känns lite taskigt faktiskt. Nu börjar klockan bli mycket och jag måste gå snart. Vi hörs ikväll när jag kommer hem igen! 

Hoppas ni alla får en fin dag! 




2 kommentarer:

  1. Vad gillar du att baka då? :D

    SvaraRadera
  2. Ja, det har du nog rätt i. Kan du baka budapestbakelse? :P

    Jag är urusel på att baka.

    SvaraRadera