09 februari 2011

Nu...

börjar mitt liv äntligen gå framåt. Jag har fått jobb och nu idag fick jag veta att jag fått godkänt på mina två sista uppgifter i skolan. Nu har jag bara praktiken att satsa på och jag tror nog att det kan gå vägen även där. Min kompis som fått jobb på samma förskola berättade idag att vi ska jobba tillsammans på samma avdelning, känns verkligen jätteroligt. 

bilden har inget med texten att göra!


Min mentor var på besök idag och han var trevlig. Han hade förståelse för att jag var lite nervös och glömde bort att presentera honom för barnen. Får komma ihåg och göra det nästa vecka istället. Han tyckte det jag gjorde var bra men sen finns där ju alltid saker som kan förbättras och göras annorlunda. Han sade att så är det alltid. Han var mycket bättre än min förra mentor. Han tyckte i alla fall inte att jag var helt ute och cyklade haha. 

Ska snart äta mat, blir fiskgratäng idag. Var ett tag sedan jag åt det så ska bli gott. Vi hörs kanske lite senare!




1 kommentar:

  1. Vad härligt! Då är det tid att söka jobb nu va? Skoj skoj!

    SvaraRadera