15 februari 2011

Detta är nog min dödsdag

Idag kommer min mentor från högskolan på besök igen. Denna gång ska han stanna en längre stund för han vill se mer av mig i verksamheten. Jag är helt säker på att jag kommer dö. Det värsta är att jag hade ju planerat något jättebra som jag vet att min mentor gillat men nu blir de planerna ändrade då inte alla barn som skulle rita var där igår. Blir väl att jag håller i samlingen med någon räkneramsa och sedan i miniröris. Han får nöja sig med det även fast det inte är jag som planerat något eget. Jag hoppas han säger att han inte behöver vara med när det är miniröris. Kanske inte är så kul att se när jag studsar runt med barnen eller så haha. Min handledare brukar hålla i det och hon kan ju skivan utantill men det kan inte jag så jag måste ju hela tiden lyssna på skivan så det kommer ju inte bli lika bra som när hon håller i det. Uppdaterar jag inte ikväll så vet ni att det var för att jag inte överlevde dagen!


Borde ta nya bilder men det blir aldrig så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar