14 februari 2011

Vissa saker är konstiga

Tycker det är så konstigt för när jag ställer att alarmet ska ringa 06.00 då vaknar jag vid femtiden och kan inte sova mer. Idag var jag tvungen att gå upp 05.00 (ska vara en timme tidigare på praktiken) och då väcks jag av alarmet och är jättetrött. Borde jag inte vakna av mig själv nu med?? Det är konstigt. Är kanske dags att ställa klockan på 05 varje dag för om en vecka börjar jag jobba och måste stiga upp den tiden varje dag. Lika bra att vänja sig. 

Jag hoppas att dagen går fort eller rättare sagt att hela veckan går fort. Sista veckan på praktiken och det ska faktiskt bli väldigt skönt. Nu har jag inte tid att sitta här med. Måste göra mig klar. Om en halvtimme ska jag kila till bussen. Vi hörs ikväll!


2 kommentarer:

  1. Ja, precis. Finns ingen mening med att köpa en massa saker hit och dit.

    SvaraRadera
  2. det låter roligt det (:

    hoppas det har gått bra idag!

    SvaraRadera