12 februari 2011

Slappisdag

Idag har det inte hänt/kommer inte hända mycket. Är så skönt att bara ta det lugnt ibland. Jag tittade igenom schemat för jobbet och jag har riktigt bra tider, jag öppnar aldrig och stänger aldrig. Synd bara om de som stänger två dagar i veckan, det är tufft. Det enda som gör mig lite nervös är att jag börjar halv åtta första dagen och jag har ingen aning om vad som sker. Ska jag hämta in barnen till vår avdelning eller de är redan där? Hur många är de och vilka är de? Jag har ingen koll!! Får ringa på måndag och höra hur det fungerar helt enkelt. 


Är ju riktigt fint väder idag. Solen skiner rakt in i genom våra vardagsrums fönster så idag har vi fått dra ner våra rullgardiner för annars speglar solen på både datorskärm och tv. 


Vad ska ni göra idag?


2 kommentarer: