15 februari 2011

Gokväll

Ni behöver inte oroa er längre, jag överlevde dagen :). Tyckte det gick bra idag och överlag så var han nöjd. Nu har jag bara tre dagar kvar. Ska bli spännande att se vad min handledare skriver för omdöme. Det blir nog inte sämre än sist i alla fall haha. 

Vad härligt det kommer vara när man ser dessa lite här och där!


Jag ringde även till jobbet idag för att fråga hur det fungerar på morgnarna när man börjar halv åtta. Jag kan ta det lugnt för jag vet vilken avdelning jag ska gå till och där ska jag stanna tills min kollega kommer då vi går in på avdelningen med barnen så jag är aldrig själv med dem. Nog för att jag hade fixat det men första dagen är ju lite sådär då varken jag eller barnen känner varandra. Ska bli roligt att ett nytt kapitel i mitt liv börjar skrivas. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar