20 februari 2011

Ett stort grattis till....

MIG SJÄLV såklart! Idag är det den bästa dagen på året (enligt mig då) eftersom det är min födelsedag idag :). Dagen kommer spenderas hemma tillsammans med Martin, mina föräldrar och Martina. Jag tror att mina föräldrar vågar komma i alla fall eftersom jag mår mycket bättre idag. Det är ganska självklart att Martina vågar då hon även var här i fredags när jag var som sämst. Vilken kompis att ändå komma hit och hälsa på trots att jag var sjuk. 

Jag tycker Martin kan vakna nu så att jag kan få min present. Men med tanke på när han gick och lade sig inatt så lär det dröja ett tag innan han gör det. Jag är ju nyfiken! 


2 kommentarer:

  1. GRATTIS! Hoppas du får en härlig dag med mycket god mat och fina presenter! Skönt att du hann bli frisk. :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis! =D

    Hahha, du ska ju leta upp sådant innan så du vet om du ska vara besviken eller glad ;D

    SvaraRadera