11 februari 2011

Då...

var avtalet på skrivet och allt känns redan riktigt bra. Vår kollega var verkligen hur snäll som helst och vi tre verkar ha samma syn på det mesta. Hon var verkligen så glad för att vi skulle börja snart för det har tydligen inte varit lätt när det har varit massa vikarier fram och tillbaka under en tid. Det som är så sjukt är att chefen först tänkt ge min kompis tjänst till en annan men hon tackade nej för hon hade fått på ett annat ställe och det stället var där min kompis tackat nej för hon hellre ville vara där vi är nu. Så när jag blev intervjuad så tänkte hon att jag passade bra ihop med den andra tjejen som skulle börja jobba och då visade det ju sig att vi kände varandra. Och vi kommer ju bra överens och funkar bra ihop. Helt sjukt så konstigt det kan bli. 



Nu ikväll har jag och Martin ätit kinamat. Gott var det men jag blev riktigt mätt. Blir att ta det lugnt resten av kvällen i soffan framför tvn och Lets dance!

1 kommentar:

  1. det måste vara skönt att snart vara färdig med pluggandet? (:

    SvaraRadera