27 februari 2011

Fy fan...

vad det är svårt att göra en utvärdering av ett tema man haft med barnen. Speciellt också när jag tycker allt har gått väldigt bra. Barnen har gjort det de blivit tillsagda om och jag har följt min planering nästan till punkt och pricka. Jag känner inte att där finns så mycket att säga om det. Det värsta är att jag måste ha in kurslitteratur men problemet är att jag knappt har kvar någon bok alls som jag haft under utbildningens gång. Hade jag vetat att jag skulle behöva böckerna för att skriva en sista uppgift för att jag inte blev godkänd på praktiken så hade jag behållit de lite till. Jag ska bara skriva en sida med 1,5 radavstånd så det blir inte mycket text men ändå är det så sjukt svårt. Arbetet ska in imorgon så jag har bara idag på mig dessutom. HJÄLP!!!!


Hur ska det gå???

1 kommentar:

  1. Ja gör så jag tyckte det var en bra film!

    Lycka till med utvärderingen, det där klarar du ska du se!!

    SvaraRadera