04 februari 2011

Sökt jobb

Igårkväll sökte jag lite jobb. Sökte nog sju stycken sammanlagt, jag hoppas att jag får något av dem. Där är ju två jag är lite mer sugen på men det är bara för att det ligger lite närmre mig. Att pendla till Malmö och sedan ta stadsbuss där är inte så jättelockande men får jag ett jobb där så får jag ju ta det. Jag hoppas det bästa!



Jag hoppas också att min lärare har rättat mina uppgifter så att jag kan få svar om jag klarade det eller inte. Hoppas, hoppas, hoppas! Usch vad mycket man måste hoppas på nuförtiden. Allt blir bättre när jag får ett jobb för då är allt klart liksom. 


4 kommentarer:

  1. Hoppas och håller tummen! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att du ska få något av de jobben!!

    SvaraRadera
  3. Oh ja :D Vilket datum fyller du? :D

    SvaraRadera
  4. Okej, så roligt!

    Jag fyller den 26e :D :D

    SvaraRadera