01 februari 2011

En ny månad

Första februari är här. Januari har verkligen gått fort och februari kommer gå ännu fortare då det är färre dagar denna månad. Om 19 dagar fyller jag år. Blir nog trevligt om jag bara vet hur den ska firas. Det återstår att se. 

Dags för ännu en dags praktik. Idag blir vi lite fler barn än vad vi var igår. Var bara sex barn igår som mest. jag tyckte inte det var lönt att leka leken jag tänkt med sex barn så jag får ta det idag istället. 

Martin fick ju inte jobbet där han var på intervju för två veckor sedan men han ska på en intervju idag faktiskt så vi håller tummarna för att detta går bra och att jobbet blir hans! 




2 kommentarer:

  1. Håller tummarna att både lek och intervju går bra!

    SvaraRadera
  2. Februari är en bra månad. Enbart för att den är kort... :-)

    SvaraRadera