07 februari 2011

Lalalala

Jag var väldigt nervös igår men idag är det inte lika farligt - än. Kommer kanske när det närmar sig. Jag är mer spänd och förväntansfull. Jag hoppas ju verkligen på det här jobbet även om det innebär pendling på drygt en timme dit och sedan lika långt hem. Får jag detta jobb så löser sig mycket av våra problem. Då slipper vi flytta ifrån denna lägenhet. Blir ju ännu bättre när Martin också får ett jobb. Äntligen börjar våra liv gå på det håll vi vill. Så snart kanske vi kan börja på processen make a baby haha. Drygt nio timmar kvar tills jag sitter på intervjun. Idag kommer det bli en sådan räknatimmardag på praktiken. Jag brukar inte göra det men ja. Om tiden går lika fort som den brukar göra så sitter jag där innan jag vet ordet av. 



Vad ska ni hitta på idag?




2 kommentarer:

  1. Har du tur kanske praktiken släpper hem dej lite tidigare med ;)


    sv:Haha sant! =P

    SvaraRadera