13 februari 2011

En kul lista


Humör just nu? Det går i vågor...
Kläder just nu? Leggings och långt linne eller vad jag ska kalla det. 
Musik just nu? Ingen alls faktiskt. 
Sommarplaner? Blir väl att jobba och sedan njuta av sin allra första riktiga semester!!
Hur många kuddar sover du med? En ynka. Innan hade jag två men på senare tid har det bara blivit en. 
Spelar du nåt instrument? Nej tyvärr. Hade varit roligt att kunna spela gitarr.
Morgon- eller nattmänniska? Morgon, håller mig aldrig vaken efter 22.30. 
Snarkar du? Bara om jag är förkyld. 
Stjärntecken? Fisk.
Skostorlek? 36-37
Längd? Lägg på 5-10cm och jag är nöjd.
Äckligaste insekten/djuret? Grodor, spindlar, ormar, fästingar och gråsuggor. 
Vad vill du jobba som? Förskollärare såklart annars hade jag inte gått 3,5 år mer i skolan. 
Vad längtar du mest efter just nu? Bebis!!!!!!
Brukar du svära mycket? Ja, lite för mycket ibland. 
Land du vill besöka? Då jag aldrig varit längre än Polen så är mina största önskemål Grekland och Spanien!
Vad har du gjort idag? Handlat, lagat mat och slappat. 
Vad ska du göra i morgon? Vara på praktiken. En timme tidigare än vad jag brukar dessutom. 
Vilket är ditt närmsta köpcentrum? Borde vara Nova Lund eller Center Syd.
Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Hahaha det gör jag verkligen inte. 
Är du polare med grannarna? Nej, inte mer än att vi säger hej om vi möts i trappen. Ja, förutom en av grannarna då. Jag börjar tro att han är stum.
Vad är det första du gör när du vaknar? Går och kissar!
Är det nåt du absolut inte äter? Ärtsoppa och bruna bönor!
Brukar du sola? Det är svårt att sola när man bor i lägenhet utan balkong. 
Tränar du? Ibland men det är långt mellan gångerna!
Helt fräckt snodde jag denna av Hillevi!

1 kommentar:

  1. Ha, vad roligt! Så skoj, det är två som "snott" den, blir så glad.

    SvaraRadera