22 februari 2011

Så mycket

Nu är jag tillbaka igen. Blev ett långt uppehåll med bloggen men blir så ibland. Har så mycket att berätta så vet inte var jag ska börja. Går rätt så bra på jobbet, allt är ju så nytt så det tar lite tid att komma in i det. Vi ska i alla fall möblera om på hela avdelningen och göra det mer åldersindelat där. Det är stor skillnad på en ettåring och en femåring. Känns bara så konstigt att inte vara praktikant så man får hela tiden påminna sig om det haha. Ska tvätta lite nu med så jag har lite rena kläder och så ska jag duscha. Mat måste också lagas så jag hoppas att jag kan hinna med det också. Martin har ju haft en jobbig dag idag så han orkar nog inte. Går man hemma och kan göra vad man vill så har man ett hårt liv! Orkar inte skriva mer nu men skriver nog imorgon bitti igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar