01 februari 2011

Uppgiften

Idag fick jag äntligen uppgiften som jag ska göra under min praktik. Denna vecka kommer jag ju inte hinna starta något utan det får bli under 10 dagar om han inte kan maila den i tid. Jag ska alltså välja ett arbetsmoment som jag aktivt ska jobba med under min praktik. Den ska dokumenteras i tre olika rubriker. Problemet är dock att jag känner att planering och genomförande är typ samma sak. Vad kommer först sedan hur och det brukar jag ha på samma papper men nu får jag väl ha det på två olika istället. Fan vad rörigt. Kan inte ens komma på något att jobba med. Har ni några idéer tas de tacksamt emot! 

1 kommentar:

  1. Hej
    Läser åxå t fsk. När vi gör våra arbeten är planering en egen rubrik...hur ser planeringen ut inför uppgiften.
    Genomförande...ja hur genomförde du din uppgift.
    Men visst är det nästan samma sak.
    KUl att jag hittat din blogg. KIkar säkert in fler ggr.

    SvaraRadera