02 februari 2011

Rymden

Jag insåg just precis att det är onsdag idag. Inte för att det är något speciellt med det men halva arbetsveckan har ju snart gått. Jag hinner inte med! Nåja, ska strax göra mig klar så jag är redo för ännu en dag med alla barn. Idag ska jag även prata lite om uppgiften jag fått från mentorn. Jag ska ha tema om rymden tänkte jag. Har gjort en väldigt liten grovplanering så måste diskutera med min handledare vad hon tycker och anser. Sedan ska planeringen utvecklas. Jag hoppas allt går bra för nu vill jag bli färdig. Hoppas också att jag får godkänt på mina uppgifter jag gjorde till själva skolan. Klockan går bäst att sätta fart. 



Kika in under dagen för det kommer upp ett tidsinställt inlägg någon gång :). 


1 kommentar:

  1. Tiden springer iväg när man har roligt. Hoppas det går bra med din rymdenuppgift!

    SvaraRadera