26 februari 2011

Rubrik?

Igår var ju jag på mitt praktikställe för att få mitt omdöme och prata lite med min handledare. Måste säga att jag var lite nervös med tanke på hur det gick förra gången. Min handledare hade inte skrivit så jättemycket i omdömet utan det var väldigt kortfattat men det såg mycket bättre ut än det förra omdömet. Hon satte också mig på en nivå högre än vad förra handledaren gjorde. På en kriterie hamnade jag på nivå 3 (näst högst). Dessa nivåerna anser jag även handlar om erfarenhet. Hur kan en student som bara har haft ett antal veckors praktik vara på den högsta nivån när den aldrig har jobbat inom förskola tidigare? Det säger ju sig själv tycker i alla fall jag. Jag hoppas ju också att min mentor håller med mig för då har jag nog chans till ett G. Håll tummarna för mig!!

Idag ska vi iväg men det får ni höra om när jag är hemma igen. Måste ha något att blogga om då ju! 


3 kommentarer:

  1. Hej tjejen! Vad skönt att det gick bra när du träffade din handledare. Hoppas du får ditt G nu också!! Hoppas du har en fin lördag!

    SvaraRadera
  2. Vad skoj, då är det kanske slut med allt som har med skola att göra nu då!?

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! :D <3 Vad glad jag blir! :D

    SvaraRadera