07 februari 2011

Hemma....

sedan ett par timmar tillbaka. Intervjun idag gick jättebra och jag vågar nästan säga att jag fick jobb. Inte på den förskola jag sökt men på en annan som hon också har hand om och för min del spelar det ingen roll bara jag har ett jobb. Det enda nu är att hon ska ringa min handledare och prata lite och får jag bara bra referenser från henne så är nog allt klappat och klart. Hon var i alla fall intresserad av mig och det är ju alltid positivt. När hon fick höra att jag skulle på en intervju imorgon lovade hon att hon skulle snabba på lite så hon verkar ju vilja ha mig. Hon var så otroligt go och det är en sådan chef som alla borde ha. 


Är riktigt trött ikväll och värre blir det imorgon. Ska på intervjun vid halv fem tiden så lär ju inte vara sådär jättepigg. Fast det är klart om hon ringer imorgon och säger att jag fått jobbet så åker jag ju inte på den intervjun. Jag hoppas det bästa och jag håller tummarna för mig själv?

1 kommentar: