21 februari 2011

Första dagen...

på jobbet idag. Behöver jag säga något? Det känns lite läskigt att bara kastas rakt in i verksamheten utan att veta något. Jag är ju rätt så glad att jag ska jobba med min kompis som förhoppningsvis är lika skräckslagen som jag. Detta ska nog gå bra, bara jag vet hur matvagnen fungerar haha. Det är så olika från förskola till förskola. På vissa ställe ska du själv plocka fram en massa saker medan på andra så är allt redan fixat. Det lär jag väl mig så småningom.

 Vi har möte ikväll så bara för att jag inte ska komma hem så sent och behöva gå upp supertidigt imorgon så ska jag sova hos min kompis. Det tar ändå 1-1½ timme att komma hem och om mötet slutar 20.00 så kan ni ju tänka er. 

Kanske är dags att börja göra sig klar. Jag vill inte! Vet inte när jag uppdaterar nästa gång. I värsta fall blir det inte förrän imorgon kväll. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar