06 februari 2011

Jag är så...

glad och uppspelt idag. Som ni vet så har jag sökt en massa jobb nu i helgen och idag så sade jag till min kompis att tänk om jag inte får något jobb.. jo, sade hon klart du får. Ja, vi sitter och pratar en stund och helt plötsligt ringer min mobil från ett nummer jag inte kände igen. Jag fick ju svara och då var det en av cheferna från ett av jobben jag sökt. Det sjuka är att det jobbet sökte jag bara ett par timmar innan. Hon ville träffa mig för en intervju men det är ju lite problematiskt då jag har praktik och förskolan är i Malmö men, hon är så fantastisk att hon kör till mig för intervjun. Hur många skulle göra en sådan sak? Så imorgon direkt när jag kommer från praktiken så ska jag träffa henne. Fan vad glad jag är nu! Jag hoppas verkligen att jag får jobbet för den förskolan jobbar mycket med musik och jag tycker verkligen att det är jätteroligt. Håll tummarna för mig nu!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar