20 februari 2011

Trevlig dag

Nu har mina föräldrar varit här ett par timmar. Martina kom också och med sig hade hon Marielle. Hade ingen aning om att Marielle skulle komma så det var en trevlig överraskning :). Har fikat med god tårta och goda kakor och suttit och pratat om allt och inget. Väldigt trevligt faktiskt. I början på veckan kändes det konstigt att tänka att jag skulle fylla år utan att fira det med släkten som jag brukar. I och med att jag får ut min examen snart så skulle jag slå ihop examen med min födelsedag. Nu är jag glad att jag inte firar som jag brukar i och med att jag varit sjuk. Hade inte orkat ha en massa folk här halva dagen så detta var bara så perfekt. 


Jag fick ett presentkort på bio av Martin. För mig som älskar att gå på bio så var detta hur bra som helst. Blev riktigt riktigt glad :). Fick fina blommor av Martina och en trisslott av Marielle (dock ingen vinst). Får presenter av mamma och pappa senare när jag firas. 


Hur är er dag?

1 kommentar:

  1. Det är ett tecken på vuxenhet att inte fira sig. :) Förra året jobbade jag tom på min dag, har lyckats undvika det andra år. Fyller du år idag? Grattis i så fall!

    SvaraRadera